Az egyéni vállalkozók és a székhelyszolgáltatás

Szponzorált tartalom

székhelyszolgáltatás egyéni vállalkozóknak

székhelyszolgáltatás egyéni vállalkozóknak

Akiknek nincs egyéni vállalkozásuk, úgy gondolhatják, hogy a társasági formák, mint például a kft. sokkal több ügyviteli feladatot igényelnek, és az egyéni vállalkozóknak tulajdonképpen ehhez képest nagyon egyszerű dolguk van.

Ebből kifolyólag úgy is érezhetik, hogy ha székhelyszolgáltatásról van szó, akkor azt egyértelműen csak a nagyobb vállalkozásoknak éri meg igénybe venni, hiszen ahogy nő egy vállalkozás, úgy gyarapodik vele párhuzamosan a teendők sora is.

Felmerülhet a kérdés: szükséges-e egyáltalán a székhelyszolgáltatás egyéni vállalkozóknak.

A kérdésfelvetésre a válasz nagyon egyszerű, ugyanis a törvény szerint mind a korlátolt felelősségű társaságok, mind az egyéni vállalkozók esetében kötelező bejegyzett székhelyet megadni.

A törvényi előírások szerint a vállalkozások a bejelentett székhelyükön kötelesek a különféle ügyintézéseket, például a levelezést, a hivatalos szervekkel való kapcsolattartást intézni. Ennek megfelelően a székhelyen mindenképpen szükség van egy személyre, aki ott tartózkodik, és elvégzi a különféle feladatokat: fogadja a postát, az esetleges ügyfeleket, ügyeket intéz, valamint fogadja és együttműködik a hivatalos szervekkel.

Amennyiben erre kapacitása van a vállalkozónak, akkor ezekkel a feladatokkal egy alkalmazottat kell megbíznia, ha pedig erre nincsenek anyagi lehetőségei, akkor saját magának kell a székhelyen tartózkodnia, és a mindennapos adminisztrációt elvégezni.

Ha ez utóbbi mellett dönt a vállalkozó, akkor idővel előfordulhat, hogy elaprózódik a különféle feladatok közt, és pont a lényegre: a vállalkozásának a főtevékenységére nem tud fókuszálni.

Ezzel szemben, ha úgy dönt, hogy székhelyszolgáltatást vesz igénybe, akkor minimális költség ellenében időt és rengeteg fáradságot takarít meg magának. Egy vállalkozónak pedig az idő az egyik legnagyobb kincse.

Gondoljunk csak bele, hogy mennyi időt lehet megspórolni azzal, ha nem kell egy számítógép előtt ülve különféle űrlapokat töltögetnünk, ha nincs szükség arra, hogy napi szinten a postán álljunk sorba, hanem mindezek helyett a dolgok helyett a vállalkozásunk tervezésével és továbbfejlesztésével foglalkozhatunk. Ez utóbbit pedig könnyedén megtehetjük, hisz a székhelyszolgáltatónk kvázi felér egy virtuális asszisztenssel, és így leveszi a vállunkról a gondot.

A szekhelyszolgaltatas24. hu az átlag székhelyszolgáltatóknál még több extra szolgáltatás nyújtásával járul hozzá a vállalkozások professzionális működéséhez mind Budapesten, mind az iparűzési adó mentes Újlengyel település székhelycímeken.

Az olyan alapszolgáltatásokon túl, mint a székhelycím biztosítása és a cégnév cégtáblára való kihelyezése, a vállalkozás helyett a székhelyen átveszi az oda érkező küldeményeket, melyeket eljuttat elektronikusan a vállalkozó részére is.

Ha olyan helyzet állna elő, hogy a hatóságok valamely okból kifolyólag kényszerintézkedést eszközölnének a vállalkozással szemben, úgy az intézkedő szervet a székhelyen fogadják a szekhelyszolgaltatas24.hu képviselői, és tűrik a kényszerintézkedést.

A szekhelyszolgaltatas24.hu az ügyfeleinek a részükre érkező leveleket, küldeményeket a vállalkozó által megadott postacímre havi egy alkalommal ténylegesen is postázza.

A szekhelyszolgaltatas24.hu-val való együttműködés még olyan további szolgáltatásokkal is jár, mint például a tárgyaló igénybevétele egy előre leegyeztetett időpontban. Ez a szolgáltatás egy hónapban egyszer vehető igénybe budapesti székhelycím esetén a VI. kerületben, illetve még az iparűzési adómentes Újlengyel településen.

Ez utóbbi esetében még a levelek megőrzésére, vagyis iratőrzésre, kvázi irattár kialakítására is lehetőség van – plusz szolgáltatási díj felszámolása nélkül.

A szekhelyszolgaltatas24.hu fél éves, egy éves, valamint két éves időtartamra kínálja szolgáltatási csomagjait. Minden ajánlathoz plusz egy havi ajándék szolgáltatást is adnak.

Mindezen szolgáltatások havi szinten nagyjából egy villanyszámla árából elérhetők, tehát arra a kérdésre, hogy megéri-e a székhelyszolgáltatás egyéni vállalkozóknak, a válasz egyértelműen igen, hisz az egyéni vállalkozó fejlődése akkor garantált, ha mögötte a háttérmunka alapos, és professzionálisan kivitelezett.